الأحد 12 مايو 2024 الموافق 04 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
حازم عادل
سوشيال

رد عنيف من ريهام سعيد على المتنمرين بسبب مظهرها

الأحد 22/نوفمبر/2020 - 03:40 م
ريهام سعيد
ريهام سعيد

علقت الإعلامية ريهام سعيد على الانتقادات وتعليقات السخرية والتنمر التي تعرضت لها على مواقع التواصل الاجتماعي بسبب مظهرها خلال جلسات التصوير التي خضعت لها الأبام القليلة الماضية. 

وقالت ريهام عبر حسابها الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي "انستجرام": "الي بيقولوا اتغيرتي دي انا و طول عمري بسيطه و شايفه ان لو الحاجه مش مبتذله تبقي شيك و كل واحد حر . الصوره التانيه دي من اربع سنين و موجوده علي كل المواقع و بتنزل في كل الاخبار ايه الفرق دراعي هو دراعي والله بس تخنت عشره كيلو علي فكره ده الجينز بتاعي الي بخرج بيه و التيشرت دي من دولابي الخاص يعني لبسي ". 

وأضافت: " للعالم المريضه ركزوا فحياتكوا يا ملايكه و ارحمونا من احكامكم و اراءكم الي مالهاش اي قيمه . و لا انتوا ملايكه و لا ليكوا الحق في الحكم علي الناس الكلام ده للقله القليله المريضه الي جواها غضب بتطلعه علي بروفايلات الناس المشاهير". 

وتابعت: "مش فاهمه فكره انك تتابع و احد عشان تنتقده انت ماللك . دي انا بسيطه و حره و شيك و عمري ما كنت حاجه غير كده و دي طبيعتي الي مصدوم اكيد مش ها روح البرنامج كده لان ماينفعش الواحد يروح البنك لو موظف بشورت ده غير اني ممثله مش اعلاميه بس . الدليل علي انكوا و لا بتفهموا في الدين و لا تعرفوه ان الدين قال ان الكلمه الطيبه صدقه انتوا وصل بيكوا التنمر انكوا بتحكموا مين داخل الجنه و مين داخل النار . و ان تقل خيرا او لتصمت . ارحمونا بقي من العقد و من قله الادب . ناس بتبان في منتهي التقوي من ناحيه المظهر و هي منحرفه انحراف رهيب . لما مايعجبكش حد ابعد عنه و ادعيله بالهدايه مع ان مجرد انك تحكم علي حد وعلي علاقته بربنا انت الي محتاج ندعيلاك بالهدايه".