جاب الشيخ إبراهيم عبد السلام، أمين الفتوى بدار الإفتاء المصرية، على سؤال ورد إليه من أحد المتابعين يقول فيه: عندي 40 سنة وعملت أوزار كتير قوي ومش عارف أنتصر على الشيطان