الأربعاء 24 أبريل 2024 الموافق 15 شوال 1445
رئيس التحرير
حازم عادل
فن وثقافة

بسمة وهبة: زوجة حسن شاكوش "مكذبتش" (فيديو)

الثلاثاء 16/مايو/2023 - 03:58 م
بسمة وهبة
بسمة وهبة

علقت الإعلامية بسمة وهبة، على أزمة ريم طارق زوجة مطرب المهرجانات حسن شاكوش، بعد تصريحاته الأخيرة بشأن عدم علمه بزواجها السابق.

 

بسمة وهبة: زوجة حسن شاكوش "مكذبتش" (فيديو)

 

وقالت بسمة وهبة، خلال لقائها مع برنامج "ET بالعربي": "في كلام بيدين ريم وأنا هبرأها منه، بيتقال إنها كذبت في إنها كانت متزوجة قبل حسن، لأ ريم مكذبتش، وهي قاعدة معايا في برنامج العرافة، لما هاجمتها وقولتلها إنتي ليه سجدتي شكر لله في الفرح وده كدة شو، قالتلي لأ مش شو أنا كنت سعيدة".

 

وتابعت: "وقالتلي أنا حسيت إن ربنا رزقني بحاجة بيعوضني بيها عن تجربة سابقة عانيت فيها، فطبيعي إن التجربة اللي هي تقصدها دي كانت تجربة زواج".

 

وأكدت بسمة وهبة أن حسن شاكوش على علم بذلك قائلة: "لأنها ريم رفعة قضية على طليقها فأكيد هو على علم بكل ده، مستحيل وكمان حسن داير يا حسن أنت داير،مش ممكن واحدة تضحك عليم واقولك أنت مش متجوز وتقولك هي مش متجوزة، وكمان أنت قولت إنها جارتك".

تحدثت الإعلامية بسمة وهبة عن حلقتها مع الفنان محمد فؤاد، خلال برنامجها “العرافة” الذي يذاع خلال شهر رمضان، وجعلها خلال الحلقة تبكي بعد قيام محمد فؤاد بغناء أغنية “طمني عليك”.

 

وقالت بسمة وهبة خلال لقائها في برنامج "et بالعربي": " للي عمله محمد فؤاد في حلقة العرافة كانت حركة ندالة جدًا منه وكل اللي شغالين في البرنامج لأنهم عارفين أنا نقطة ضعفي ولادي".

 

وتابعت: من ساعة ما انفصلت عن والدهم وهما صغيرين وعاشوا معاه في بلد تاني وأنا في بلد وأنا مُت من يومها من غير ما اتدفن وده كان قهر بالنسبالي وعذاب.