الأحد 29 مايو 2022 الموافق 28 شوال 1443
رئيس التحرير
حازم عادل

على غزلان عن خطيبته قبل أسبوع من كتب كتابهم: بتخليني أنسي تعب الدنيا

الإثنين 22/نوفمبر/2021 - 07:31 م
على غزلان وخطيبته
على غزلان وخطيبته

أعلن اليوتيوبر على غزلان عن موعد كتب كتابه على خطيبته ملكة جمال مصر عام 2017 فرح شعبان ، موضحا إنه سيتم فى أقل من أسبوع.

وكتب غزلان عبر صفحته الرسمية على موقع التواصل الاجتماعى " فيس بوك" ، " أقل من اسبوع وهنكتب كتابنا وهتبقي مراتي علي سنه الله ورسوله..أول مرة قابلتك مكنتش صدفه من البدايه ،، دي كانت رحمة من ربنا لقلبي ..انا كنت محتاج حد شبهي ، حد يقاسمني فرحي وحُزني ، حد حنيته عليا بتخليني أنسي تعب الدنيا .. وأنا لقيت كل ده فيكي".

وتابع " يشهد ربنا اني مشفتش كل حاجه حلوة غير معاكي ، يشهد ربنا انك استحملتيني كتير وكنتي اقوي ضهر اتسند عليه ، يشهد ربنا اني قصرت معاكي كتير وانتي عمرك ماقصرتي معايا ، يشهد ربنا انك مشرفاني قدام عيني وأهلي وكل اللي اتعامل معاكي حبك ، يشهد ربنا اني هفضل طول عمري أسعدك وضهرك وسندك ، وهفضل أقول إنك أحسن قرار صح خدته في حياتي ..أنا محبتكيش عشان كنت محتاج أحب ، محبتكيش عشان كان في فراغ في حياتي ، محبتكيش عشان كنت حاسس بالوحده".

واستطرد " حبيتك لإنك إنتي ، حبيتك لإنك عوضتيني عن تعب السنين اللي فاتت بحنيتك وجدعنتك وخوفك عليا ، حبيتك لأنك اوقات كتير فضلتيني عن كل اللي بتحبيه وبقيت الأولوليه في حياتك .. والله لو خيروني بين كنوز الدنيا وبينك لأخترتك انتي".



ads
ads
ads
ads
ads
ما هو أفضل مشروع قومى فى مصر خلال الفترة الأخيرة؟

ما هو أفضل مشروع قومى فى مصر خلال الفترة الأخيرة؟
ads
ads