السبت 18 مايو 2024 الموافق 10 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
حازم عادل
فن وثقافة

متابعي عمر كمال يشنون هجوم عليه بسبب صورة عن المصيف والفلوس

الجمعة 04/يونيو/2021 - 10:21 م
عمر كمال
عمر كمال

شن عدد من متابعى مطرب المهرجانات عمر كمال هجوم عليه بعد نشره عبر صفحته على موقع التواصل الاجتماعى "فيس بوك" صورة لأحد المصايف وعلق عليها قائلاً" الفلوس اللى معاك.. توديك تصيييف فين".

 

وهو ما قابله متابعيه بهجوم شديد، معتبرين ذلك تباهى بأمواله وشهرته ، حيث علق أحد المتابعين قائلا" انت هتتنطط عالناس بقرشين عملتهم غلط؟"، وعلق آخر " تودينا اي مكان يعجبنا بفضل الله وبطل استفزاز عشان في ناس غلابه ولا بتصيف ولا معاهم فلوس تسد ديونها خلي منشوراتك ايجابيه وفيها تحفيز وبساطه للناس البسيطه بلاش نمرده مش كل بوست ليك الفلوس الفلوس عشان هي وسليه بس مش أصيلة ومش بتدوم لحد".

 

وكان مطرب المهرجانات عمر كمال ، قد رد على أحد التعليقات من متابع له سخر من صورته  مع كل من جمال وعلاء مبارك وعصام الحضري خلال حفل خطوبة شدوى عصام الحضرى ، قائلا "أنا عاوزك أنت كمان تتعب و تشقى زى عمر كمال كده عشان توصل وتتصور وتشتغل فى اماكن فيها شخصيات كنت بتحلم تشوفهم وتتصور معاهم فى يوم من الايام"

 

وكان أحدرواد مواقع التواصل الاجتماعى قد علق على صورة عمر كمال مع كل من علاء وجمال مبارك وعصام الحضرى فى فرح شدوى عصام الحضرى قائلاً" ادى حال الدنيا العجيب عمر كمال مطرب المهرجانات هوب بقا مع ولاد رئيس سابق فى مكان واحد".