السبت 04 مايو 2024 الموافق 25 شوال 1445
رئيس التحرير
حازم عادل
فن وثقافة

طليقة حسن شاكوش تعلن انتهاء الخلافات بينهما: راجل محترم وحصل سوء تفاهم

الخميس 07/سبتمبر/2023 - 03:32 م
مصر تايمز

أعلنت ريم طارق طليقة مطرب المهرجانات حسن شاكوش، انتهاء الخلافات التي نشبت بين الطرفين خلال الشهور الماضية.

 

 

طليقة حسن شاكوش تعلن انتهاء الخلافات بينهما: راجل محترم وحصل سوء تفاهم

 

وقالت ريم طارق في تصريحات تليفزيونية": الحمدلله  اخدت كل حقوقي الشرعية من حسن، والحمدلله اني طلعت شخص كويس، وهو كمان شخص كويس، وراجل محترم".

 

تابعت ريم طارق:" وكل اللي حصل ده كان سوء تفاهم وتدخل أكتر من طرف،  وأي حد سيرته جت في الموضوع سواء من أهله او من اهلي او مامته ف حقهم على راسي وكل شئ قسمة ونصيب".

 

يذكر أن، كشفت ريم طارق طليقة مطرب المهرجانات حسن شاكوش، سبب سجدوها في حفل زفافهما، ذلك الموقف الذي أثار جدلًا واسعًا على مواقع التواصل الاجتماعي حينها، كما عرضها للعديد من الانتقادات.

 

 

طليقة حسن شاكوش: مطلبتش من حد يصورني وأنا بسجد في الفرح.. ومعرفش مين وزع الصور
 

 

وقالت ريم طارق خلال لقائها في برنامج “قعدة ستات” مع الإعلامية مروة صبري، المذاع على شاشة “القاهرة اليوم”: مكنش في صحفيين في القاعة غير والدتي ووالدي ومنسقة الحفل، ومعرفش الصورة طلعت برا القاعة ازاي ومطلبتش من حد أنه يصورني، أنا عملت حاجة تلقائية هتريحني وكنت بتمنى ربنا يجعل الحياة أنها تكون خير بعد زواجي".

 

 

سجدة ريم طارق في حفل زفافها
 

وتابعت ريم طارق: مقصدتش أعمل تريند ولا حسن طلب مني ومكنش موجود أصلا، أنا عملت الحركة دي عشان كنت متوترة ودي هتريحني، وكنت متخيلة عشان أنا مريت بحياة وحشة قبل كدة، فكرت أن حياتي وقفت، ولكن لما ربنا بعتلي حد وهدخل حياة جديدة وهخلف وفي لسة حياة، حبيت أشكر ربنا، وملوش علاقة بحسن