السبت 18 مايو 2024 الموافق 10 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
حازم عادل
سوشيال

هتلبسيه فى البيت ولا الشارع.. سيدة تثير الجدل بسبب سؤال مندوب مبيعات

الإثنين 07/أغسطس/2023 - 07:32 م
الفستان
الفستان

أثارت سيدة الجدل بعد منشورها عن مندوب توصيل مبيعات تمتدحه بسبب تصرفه أثناء توصيله فستان لها وسؤاله عن المكان الذى سترتدى فيه العميلة الفستان نظرا لانه لا يقوم بتوصيل أي طلبات غير شرعية.

وبعد الهجوم عليها قالت السيدة،" 

 

ردًّا على اللَّغط اللي حصل بسبب بوست المندوب، وإغلاقًا لأي حديث وكلام مالوش أي لازمة..كل اللي عارف "رانية سنوسي" عارف أدّ إيههيّ مالهاش في القيل والقال، وعارفين كويس إني أبعد الناس عن التشدّق بالالتزام والتدين أو محاسبة الناس، وإني طول عمري في حاليلا بجيب في سيرة حد ولا بسمح لحد بفضل الله يجيب في سيرتي وإني أكتر حد بيحب الخير للناس جميعا دون تمييز.


 

وتابعت" بالنسبة للبوست الخاص بالمندوب فأنا كان هدفي أعمل خير (كعادتي).. بس هيّ الدنيا وطبيعتها.. وقدر الله وما شاء فعل!وطبيعييكون فيها ابتلاءات تختبرنا أنا كنت موضحة في البوست القديم إن المنتج اللي اشتريته كان حاجة مش خاصة، بدليل إنه ممكن يتلبسخارج البيت..

لكن الناس طبيعتها بتحب تاخد كلام وتسيب كلام عشان التريند وبس! لكن أنا بالنسبالي موضوع التريند دا بشوفه فقاعة بتطلع تطلع وفيالآخر تنزل على مفيش، عشان تطلع فُقّاعة غيرها تشغل الناس تاني وتخليهم يتكلموا.


 

وقالت" فبالنسبالي أنا بفضل الله عارفة أنا إيه ومين، وعارفة أخلاقي كويس بفضل الله، وكدا كدا كلام الناس لا بيودّي ولا بيجيب..وبالنسبةللمندوب في قمة الاحترام والأمانة والذوق.. (دا غير إنه أدّ ولادي أصلا)..وبالنسبة للأوردر فهو كان فستان عادي..والشنطة كانت مفتوحةفعلا وصورتهالكم هنا في البوست وفي النهاية:حسبُنا الله هُوَ يكفينا"