السبت 04 مايو 2024 الموافق 25 شوال 1445
رئيس التحرير
حازم عادل
سوشيال

بلاش منه.. متضررون من مشروعات" معمار المرشدي" يحذرون غيرهم من التعامل مع الشركة

الخميس 13/يوليو/2023 - 03:08 م
معمار المرشدي
معمار المرشدي

حذر عدد من المواطنين غيرهم من التعامل مع الوحدات السكنية ومشروعات معمار المرشدي لعدم الوفاء بالوعود بعد تسليم المشروعات ، علىحد قولهم.

 

وقال أحد الملاك التابعين لمشروع سكني لشركة معمار المرشدي،"المرشدى عموما من اسوا الشركات  انا ساكن فى كمبوند وعايز اقولك كلالخدمات وكل الوعود مش بتتنفذ اسال فى جروب لاى مشروع ليه دجلة تاوز دجله جاردنز كلهم زفت"

 

وقال أخر عن مشروعات معمار المرشدي،"مفيش أحلى من الأغنيه يا زهره معديه بس تعرف معديه فين؟ أى حاجه تبع المرشدى وعامر جروببلاش منه خالص خالص، وتابع  أخر،" المباني شغالة علي ودنه يافندم من سنين .. بس في البوابة بس ".

وكان عدد كبير من رواد مواقع التواصل الاجتماعي قد سخروا من مشروع زهرة لمعمار المرشدي بالرغم من الإعلانات الكثيرة التي تنفق عليه، وجاءت من بين التعليقات "إعلانات كتيرة وفى الأخر صحراي ونخلتين". 


وقال تعليق آخر،"هو مخلصش اللي في القاهرة هيخلص اللي في الصحراء انا داخلة في 8 سنين شارية في لاند مارك و ميتسكنش فيهاوفي مدينة نصر”.


 

وقال تعليق آخر،" مفيش اصلاً زهرة طيب انتي شوفتي حاجة في الاعلان غير البحر والرمل والحصان ده زهرة نفسها مش هتشتري فيهاعلشان مفيش اساساً مباني صحرا كلها".