الجمعة 03 فبراير 2023 الموافق 12 رجب 1444
رئيس التحرير
حازم عادل
فن وثقافة

ابنة عمرو محمد علي تهاجم والدها: "مش مسامحة في أي كلمة اتقالت" (فيديو)

الثلاثاء 24/يناير/2023 - 12:34 م
مصر تايمز

 آثارها الفنان عمرو محمد علي الجدل فور حديثه عن مرضه و تركه أبنائه له بعد مرضه، و الأمر الذى دفع ابنته شهد للخروج عن صمتها والرد على كل ما أثير فى الفترة الأخيرة. 

 

ابنة عمرو محمد علي تهاجم والدها: "مش مسامحة في أي كلمة اتقالت"

 

وقالت شهد عمرو محمد علي: "بقالي كتير ساكتة وقلت لمامتي ما نتكلمش في حاجة، علشان حياتنا الخاصة ما حدش يعرف عنها حاجة، ولكن بصراحة زاد أوي، أنا اسمي شهد عمرو محمد علي معظم الناس ما تعرفش مين شهد لأنه بالنسبة لي اسم في البطاقة ومش هتكلم إنه قال عني جاحدة لأنه في الأول والآخر بابايا وبتمنى له الشفا".

 

وتابعت:" وماحدش يحكم على حد وهو ما يعرفش القصة كاملة، ماحدش عارف هي عملت إيه وإيه حصل بينهم أدى لانفصالهم، محدش يعرف هي عملت إيه عشاني 20 سنة بتصرف عليا لبسي وحضنتي لحد تانية جامعة وعملت عشاني كتير أوي وما أستحملش أسمع عنها نص كلمة وماحدش عارف الحكاية".

 

وأضافت شهد عمرو محمد على: "حرام أكون طول ما أنا ماشية اشوف في الصفحات الست اللي سابت جوزها.. ليه الناس بتحكم على حد من طرف واحد، وعلشان ما أطولش عليكم الست دي بطلة عملت كل حاجة في الحياة عشاني عشان ابقى إنسانة متعلمة.. وكفاية تحكموا على حد وانتم ما تعرفوش القصة، ورسالة لوالدي بدعي له بالشفا ده أبويا مهما كان أما أهلي أنا آسفة مش مسامحة في كل كلمة باطل اتقالت في حق مامتي".

 

وكان صرح عمرو محمد علي لقاءات تليفزيونية: "أنا طلقت أم بنتي علشان مظلمهاش ويمكن ده هروب وأنا كنت بحبها أوي ومرضيتش أتعبها معايا كان هيبقى صعب عليا".

 

وأضاف عمرو محمد على: "أنا متكفل بمصروف بنتي لحد دلوقتي وللأسف بتيجى تاخد مصروفها  وتمشي ومش بتزورني، وأنا قولت لبنتي أنتِ جاحدة وداين تدان".