الخميس 25 أبريل 2024 الموافق 16 شوال 1445
رئيس التحرير
حازم عادل
سوشيال

بسمة وهبة من غرفة العمليات: أنا عاملة زي الخروف اللى داخل يدبح والناس بتحسدنا

الإثنين 05/سبتمبر/2022 - 10:46 م
بسمة وهبة
بسمة وهبة

نشرت الإعلامية بسمة وهبة، عبر صفحتها على موقع التواصل الاجتماعي "إنستجرام"، مقطع فيديو من داخل غرفة العمليات، بعد لحظات من إجراءها عملية جراحية، وهي تحت تأثير "البنج" حيث طلبت من جمهورها الدعاء لها.


‎وروت الإعلامية تعليقًا على مقطع الفيديو، واقعة اتصال من إحدى السيدات، قائلة:"واحده معرفه اتصلت بيا فمردتش عليها راحت بعتالي رساله بتعاتبني فقلت لها معلش مش قادره اتكلم لما اقدر هكلمك.. راحت ردت عليه قالت لي آه ما أنتي مشغوله صحيح كل يوم في بلد وبتتفسحي".

 

‎وأعربت بسمة وهبة عن استيائها، قائلة:" عاوزه اقولها هي واللي زيها ان اي صوره على السوشيال ميديا حلوه وراها أوقات وحشه واي صوره فيها سعاده وراها اوقات تعاسه والم صحيح ممكن اكون مسافره بس بعمل عمليه ممكن اكون مسافره وفي عمليه وفي البنج وحزينه لأن صاحبتي ماتت قبلها بيومين حتي وانا في البنج وتعبانه حزينه عليها وبدعيلها وممكن اكون مسافره اتعالج مش اتفسح بس بما اني مسافره لو ماعندكيش مانع اخرج قبل العمليه واتمشي في الشارع بعد العمليه لو مايضايقكيش يعني أحب أقولك انتي واللي زيك ربنا ما يحكم عليكي يا بنتي باللي في الواحد واحمدي ربنا انك مش مضطره تسافري عشان تلاقي حل لمرض نادر".

 

واختتمت بسمة وهبة كلامها :"من فضلكم إرحمونا وسيبونا في حالنا انا صاحبتي وفاء ماتت من الحسد.