الأربعاء 15 مايو 2024 الموافق 07 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
حازم عادل
فن وثقافة

إبنة شريف منير تلغي متابعة والدتها بعد خلافات أسرية

الإثنين 22/أغسطس/2022 - 11:46 م
شريف منير
شريف منير

تصدر أزمة أزمة زوجة الفنان شريف منير مواقع التواصل الاجتماعي، بسبب منشور زوجته الممثلة لورا عماد، وكشفت من خلاله عن وجود خلافات أسرية، قامت ابنتها فريدة بإلغاء متابعة والدتها على موقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام".

 

شريف منير في خلافات أسرية مع زوجته لورا عماد

 


كانت نشرت لورا عماد زوجة الفنان شريف منير مقطع فيديو يجمع ابنتيها مع والدهما وهم يتناولون الطعام في أحد المطاعم، وعلقت: "رسالة إلى بناتي (فريدة وكاميليا).. بما إنكم خلاص قررتوا تبقوا مش في حياتي بعد ما اديتكم عمري وصحتي وحبي واهتمامي وضحيت عشانكم كتير!! وكل مدارسكم بمدرسينكم بدكاترتكم بأصحابكم بأمهات أصحابكم يشهدوا بإن أنا كنت أم عاملة إزاي!".

 

أضافت: "بقولكم مبروك عليكم عيلتكم الجديدة! وهقولكم حاجة واحدة بس! اللي مالوش خير في أمه ملوش خير في حد! بتمنالكم كل خير وصحة وإن ربنا يهديكم في يوم من الأيام! بس ربنا موجود وكبير قادر على اللي عمل فيكم كده إنه يرده ليه في يوم من الأيام! مامي لورا يمكن تكونوا نسيتوا اسمي".


 

وردت ابنتها فريدة على عتاب والدتها قائلة " ليه بتعملي كدا؟ ليه بتخلي شكلنا كدا قدام الناس؟"، لترد عليها والدتها قائلة " انتوا بتموتوني كل يوم و انت عارفة كدة كويس ربنا يهديكي صحيح الزن علي الودان امر من السحر".


وعلق الفنان شريف منير على ما قالته زوجته حول بناته، قائلا أن هذه الأمور عائليه ولا يحب التحدث فيها على الملأ.