الخميس 25 أبريل 2024 الموافق 16 شوال 1445
رئيس التحرير
حازم عادل
حوادث

البلوجر ضحية تعدي زوجها وأهله عليها: "كان بيصورني وأنا معاه فيديوهات وبيبعتها لاخته وأمه"

الإثنين 02/مايو/2022 - 02:55 م
البلوجر ايمان محمود
البلوجر ايمان محمود

نشرت البلوجر الشهيرة "إيمان محمود" ضحية تعدي زوجها وأهله عليها، منشور عبر صفحتها الشخصية على "فيس بوك" بعد يومين من نشرها لمقطع فيديو تروي فيه تعدي زوجها عليها بالضرب، أن زوجها كان يقوم بتصويرها مقاطع فيديو ويقوم بإرسالها لشقيقته ووالدته.


وكتبت إيمان: "جوزی المحترم كان بيصورني وانا معاه في البيت وكان بيبعت الفيديوهات لامه واخته واي خناقه كنا بنتخانقها كان بيصورني من غير ما اعرف".

وكان قد تداول رواد موقع التواصل الإجتماعي "فيس بوك"، مقطع فيديو يتضمن استغاثة من بلوجر شهيرة تدعي "إيمان محمود" من بطش  زوجها وأهله.

وكتبت إيمان عبر حسابها الشخصي على "فيسبوك" أنها تتعرض من الاعتداء من زوجها وأهله وتطلب الاستغاثة قائلة: " الحقوووني جوزي واهله بيعتدو عليه الحقوووني".


وقالت بالبث المباشر أنها تتعرض للتعدي بالسب والضرب من زوجها وأهله دائمًا وأنه دائمًا يستمر في افتعال المشاكل بينهما ولكن تلك المرة قاموا بالتعدي عليها بشدة وسرقتها وتركها هي وطفلها.

وتابعت البلوجر "إيمان": "جوزي ضربني وحبسني وسرق دهبي وخزنتي وشقي عمري وكان عايز يرميني أنا وابنه في الشارع وياخد مننا الشقة دي ..أنا ضيعت عمري كله في الشقة دي وفلوسي وأمه عارفة وكل الناس عارفة دا".
 
واستكملت: "جوزى بيستغل سلطته وحبسني 21 يوم وسقطت أختي مرتين لما كانت حامل ..أنا مش دا أحمد اللي اتجوزته أنا عايزة حقي".