الأحد 03 يوليو 2022 الموافق 04 ذو الحجة 1443
رئيس التحرير
حازم عادل
فن وثقافة

الترند "بيوجع ودني".. ملخص تصريحات عمرو يوسف في برنامج "حبر سري"

الأحد 10/أبريل/2022 - 11:05 ص
عمرو يوسف
عمرو يوسف

حل النجم عمرو يوسف ضيف على أسما إبراهيم في برنامجها "حبرى سرى"، علي قناة القاهرة والناس، وقال عمرو العديد من التصريحات حول حياته الفنية والشخصية.

كشف النجم عمرو يوسف، تفاصيل الشائعات التي انتشرت ومتعلقة باعتدائه على عامل في الجونة خلال مهرجان الجون، ورد على الواقعة لأول مرة قائلا: "تعرضت لظلم شديد وأغلبية الوقت مش برد وأول مرة اتكلم عن الموضوع ده واللي حصل أن نزل خبر انى اعتديت على عامل عشان طلب يتصور معايا، ومش متخيل إزاي حد يصدق حاجة زي كده أني اضرب شخص نفسه يتصور معايا وده عبث".

وأضاف الفنان عمرو يوسف، خلال حواره ببرنامج "حبر سري"، مع الاعلامية اسما ابراهيم، على قناة القاهرة والناس، : "الحقيقة كنا معزومين على العشاء في ثالث ليلة من أيام المهرجان وكنا 20 واحد على التربيزة والولد ده كان حاطط كاميرا التليفون على صدره وبيصور بخبث وكشفته وقلت له بتعمل أيه خاف وساب الفن وجري وطلعت بره لقيت الولد واقف بره وقلت له افتح الفون خاف وطلع يجري".

تابع: "واحد من زميله جه وفتح لي التليفون لقيته مصور لايف 3 دقائق ودخلت بصيت على فونه لقيت بلاوي على التليفون، وخليت التليفون معايا وثاني يوم خاله اتصل على الفون وردت عليه وبيقولي أنا عرفت القصة وأنا بعتذر لك وأمه كلمتني واعتذرت لي وقالت لى ابني نفسه يمثل وهو كل يوم بيعمل لنا مشكلة".

واستكمل: "أمه كانت خايفة ابلغ عنه والتليفون كان فيه حاجات تحبسه وتوديه في ستين داهية والتليفون كان كارثة، وقلت لهم أنا همسح التليفون بالكامل وهرجع لكم التليفون والولد غلطان 100% ، وطلع بعدها إشاعة أنى أنا اللي ضربته وده محصلش خالص".

كما يرصد موقع "مصر تايمز" أبرز تصريحات الحلقة، والتي جاءت كالأتي:

السبب فى وقف مسلسل الملك بسبب مشاكل بين المؤلفين وشركات الانتاج.

الترند "بيوجع ودني" والكلمة دي خلت الناس تتجنن.

كندة علوش  ابتعادت عن الفن بسبب كان من اختيارها أن تهتم بالبيت.

أنا ليا معجبات كتير والواحد عايش بحب الناس ولكن مش لدرجة التحرش.

كندة عاقلة فى التعامل ولم يحصل معي مواقف مبالغ فيها من المعجبات.

فيلم "ولاد رزق" حقق نجاحا كبيرا بجزئيه من أعلى ايرادات في تاريخ السينما المصرية.

مسلسل الاختيار مهم للغاية بأجزائه الثلاثة وهذا دليل على قوة الدراما في مصر.

أول مرة اسمع شائعة انفصالي عن كندة ولو هنمشى ورا السوشيال ميديا مش هنخلص.

لو ركزت في السوشيال هنسى شغلي والوقت اللي مش بشتغل فيه بقعد مع بنتي في البيت.