الأربعاء 26 يناير 2022 الموافق 23 جمادى الثانية 1443
رئيس التحرير
حازم عادل

"مافيش إجراءات احترازية".. يوتيوبر شهير يثير الجدل فى افتتاح فرع لمطعمه

الجمعة 03/ديسمبر/2021 - 09:20 م
افتتاح مطعم على غزلان
افتتاح مطعم على غزلان

أثار اليوتيوبر على غزلان الجدل بعد التزاحم الشديد الذى شهده افتتاح فرع مطعمه فى كفر الشيخ دون مراعاة أو إلتزام بأي إجراءات احترازية ، حيث شهد الافتتاح اليوم الجمعة حالة كبيرة من التزاحم الشديد من الجمهور ومتابعيه دون أي إلتزام بتباعد اجتماعى أو إجراءات احترازية.

وكان اليوتيوبر على غزلان قد احتفل بزواجه منذ أيام على ملكة جمال مصر السابقة  فى 2017  فرح شعبان ، وسط حضور عدد كبير من الأهل والأصدقاء .

وكان على غزلان قد وجه كلمة لزوجته قبل ساعات من زواجهم قائلا : " يشهد ربنا اني مشفتش كل حاجه حلوة غير معاكي ، يشهد ربنا انك استحملتيني كتير وكنتي اقوي ضهر اتسند عليه ، يشهد ربنا اني قصرت معاكي كتير وانتي عمرك ماقصرتي معايا ، يشهد ربنا انك مشرفاني قدام عيني وأهلي وكل اللي اتعامل معاكي حبك ، يشهد ربنا اني هفضل طول عمري أسعدك وضهرك وسندك ، وهفضل أقول إنك أحسن قرار صح خدته في حياتي ..أنا محبتكيش عشان كنت محتاج أحب ، محبتكيش عشان كان في فراغ في حياتي ، محبتكيش عشان كنت حاسس بالوحده".

وقال لـ فرح شعبان: " حبيتك لإنك إنتي ، حبيتك لإنك عوضتيني عن تعب السنين اللي فاتت بحنيتك وجدعنتك وخوفك عليا، حبيتك لأنك اوقات كتير فضلتيني عن كل اللي بتحبيه وبقيت الأولوليه في حياتك .. والله لو خيروني بين كنوز الدنيا وبينك لأخترتك انتي".














ads
ads
ما هو أفضل مشروع قومى فى مصر خلال الفترة الأخيرة؟

ما هو أفضل مشروع قومى فى مصر خلال الفترة الأخيرة؟