الأحد 19 مايو 2024 الموافق 11 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
حازم عادل
سوشيال

زوج "ياسمين يوسف" يودعها بكلمات مؤثرة: "ليه مشيتي وسبتيني"

الأربعاء 17/فبراير/2021 - 01:27 م
مصر تايمز

سادت حالة من الحزن الشديد، على موقع التواصل الاجتماعي "فيس بوك"، على مدار الساعات القليلة الماضية، عقب وفاة أم في العشرينات من عمرها تدعى "ياسمين أحمد يوسف"، إثر تعرضها لحادث سير مفاجئ.

ونشر زوجها صورة تجمعهما معا، وقال لها في رسالته: أنا مش عارف أكتبلك إيه أنا مش مصدق إني المفروض أدعيلك بالرحمة أنت كنت كل حاجه ليا في الدنيا مراتي وحبيبتي وصحبتي وأختي وبنتي، أنا مخسرتكيش أنا خسرت الدنيا وخسرت نفسي وخسرت كل حاجة حلوة في الحياة كلها يا حبيبتي.

وأكمل عبدالرحمن: كان في حاجات كتير كنا المفروض نعملها مين هيجي معايا نختار مدرسة تالا يارب كنت خدني أنا والله أنا بحبك أوي ليه سبتيني ومشيتي أنت كنت كل حاجه بالنسبالي كنت بقولك عاوزين كمان بيبي لي توتي علشان نكون عائله ادي العائله راحت أنت العائلة كلها يا رب أجمعني بيها تاني بسرعه عمري في حياتي ما هنساكي و انا عارف إنك شيفاني وسمعاني ووعد هتشوفي توتي زي ما أنت عاوزة وأحسن كمان ربنا يرحمك يا أغلى حاجة في حياتي والله علي طول كنت بدعي ربنا في كل صلاة أن مشوفش فيكي حاجه وحشه بس الحمد قضاء ربنا والله ما لا اعتراض أنا بحبك أوي وحاسس إني هجيلك قريب علشان متعودتش أبعد عنك كتير يا حبيبتي.

واختتم رسالته بآية قرآنية: وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ الذين إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ.