الجمعة 03 مايو 2024 الموافق 24 شوال 1445
رئيس التحرير
حازم عادل
فن وثقافة

على أنغام عمرو دياب.. لقاء الخميسي تثير الجدل في الشارع بالشورت والتاتو

الجمعة 26/مايو/2023 - 04:38 م
محمد فؤاد
محمد فؤاد

شاركت الفنانة لقاء الخميسي جمهورها ومحبيها، مقطع فيديو عبر خاصية القصص المصورة، عبر موقع تبادل الصور والفيدوهات “إنستجرام”

 

وظهرت لقاء الخميسي وهي تتجول في الشارع بسيارتها، على أنغام عمرو دياب، مرتدية شورت و"توب"، وحرصت على إظهار “التاتو” على شكل أسدا على ظهرها، لينال إعجاب العديد من متابعيها عبر مواقع التواصل الاجتماعي.

 

 

يذكر أن، وجهت الفنانة لقاء الخميسي رسالة لجمهورها طالبتهم فيها باحترام آرائها، وظهرت في فيديو عبر خاصية القصص القصيرة في حسابها على “انستجرام” ووجهت رسالتها.

 

وقالت لقاء الخميسي : رسالة للصحفيين اللي بيحبوا يكتبوا الأخبار عشان التريند وناس تدخل يا تكتب الخبر كامل وصح كما قيل يا متكتبوش وتحترم نفسك.

 

وتابعت لقاء الخميسي: رقم 2 رجاء من كل الناس اللي بتابع السوشيال ميديا اللي بيحب حد يدخل عنده ويقول كلمتين حلوين أو ليصمت ممكن نختلف في الآراء لكن نتعلم إزاي نحترم الاختلاف نبطل نهين بعض ونبطل نرفض أفكار بعض كل واحد زي ما إتربى واتثقف كل واحد ليه تفاصيله ومعتقداته ممكن اختلف باحترام، ولا يصح أن أهاجم حضرتك حاجة بقت تزهق بصراحة.

 

أضافت: يا جماعة الممثل بني آدم عنده نفس التفاصيل اللي بتمر بيها عنده مشاكل إحنا بنظهر بس الجانب المشرق إحنا موجودين عشان نفرحكم ونقدملكم حاجة تغير مودكم إحنا بنيجي على نفسنا عشان نبسطكم حبونا شوية وشوفونا بني آدمين عندنا مشاكل مفيش حد في العالم معندوش مشاكل الرحمة حلوة.