الجمعة 19 أبريل 2024 الموافق 10 شوال 1445
رئيس التحرير
حازم عادل
فن وثقافة

"مش فاكرة أخر ساعتين".. دينا الشربيني تكشف لأول مرة تفاصيل رحيل والدها

الثلاثاء 23/مايو/2023 - 03:57 م
دينا الشربيني
دينا الشربيني

دينا الشربيني.. روت الفنانة دينا الشربيني، تفاصيل مؤثرة في أخر ساعتين الآخيرتين قبل استقبال خبر وفاته، مشيرة إلى أنها لم تتذكر هذة اللحظات حتى الأن.

 

"مش فاكرة أخر ساعتين".. دينا الشربيني تكشف لأول مرة تفاصيل رحيل والدها

 

دينا الشربيني.. قالت دينا الشربيني خلال لقائها في برنامج "كلام نواعم" عبر قناة mbc1:" ابويا كان كل حياتي، الموضوع كان صعب لأن بابا كان مش تعبان، أنا في ساعتين مش فكراهم وقت إخباري بوفاته، لما اتقالي الخبر قولتلهم مش حقيقي، وهم بيحكو حاجات وانا لحد الأن مش فكرها، أنا فوقت على أن بردد في أذنه “اشهد ان لا اله الا الله”،وقتها حسيت بحاجه غريبة جدا أن روحه دخلت فيا حسيت بسلام نفسي كبير عمري ما حسيته في حياتي".
 

دينا الشربيني..  تابعت:" أنا لسه مش مستوعبة وفاة والدي، هو كان شخص بيحب الحياة أوي.. والمرة الوحيدة اللي جالي فيها في الحلم قاللي اتبسطي، وهو بني آدم إيجابي، وحاسة إنه معايا مش إنه مشي".

 

 

دينا الشربيني.. تصدرت النجمة دينا الشربيني، ترند محركات البحث “جوجل” خلال الساعات الماضية، بعد كشفها أنها تعيش قصة حب جديدة، ولكنها حريصة على عدم كشف على شخصيته حتى الأن.

 

دينا الشربيني.. اعتراف دينا الشربيني، بعض التفاصيل الجديدة حول علاقتها بشريك حياتها الجديد، خلال لقائها في برنامج "كلام نواعم" عبر قناة mbc1 قائلة : "أعيش قصة حب وحاسة أن العلاقة دي هتكون ناجحة أكتر من أي علاقة تانية عشان هو شخص يستحق الحب الجامد أوي".

 

دينا الشربيني.. وحرصت دينا الشربيني على عدم كشف تفاصيل خاصة عن حبيبها: "إحنا بنتغير ووجه نظرنا بتتغير تماماً، وأنا مقتنعة أن ربنا بيجيب الشخص المناسب في الوقت المناسب".

 

دينا الشربيني.. تحدثت الفنانة دينا الشربيني عن مشاركتها في فيلم "تاج" مع الفنان تامر حسني، المقرر عرضه ضمن أفلام عيد الأضحى القادم.

 

وقالت دينا الشربيني: "مبسوطة جدا أني بشارك في فيلم تامر حسني "تاج"، أول مرة اشتغل معاه أنا كنت بحبه ولما اشتغلت معاه شفت قد إيه أنه جدع وهتنبهروا كنت بقول ازاي محدش عمل الموضوع دا قبل كده، بحب فيه إنه بيعمل الحاجة من قلبه ومش بينام تقريبا