الأحد 28 أبريل 2024 الموافق 19 شوال 1445
رئيس التحرير
حازم عادل
فن وثقافة

اشتعال الأزمة بين رضوي الشربيني وياسمين عز (القصة الكاملة)

الجمعة 28/أبريل/2023 - 05:46 م
مصر تايمز

عادت من جديد الخلافات بين ياسمين عز ورضوي الشربيني حيث قامت الأخيرة بالرد على الرسالة الهجومية التي  نشرتها رضوي الشربيني في تغريدة لها عبر تويتر.

 

هاجمت المذيعة ياسمين عز، الإعلامية رضوى الشربيني، وذلك خلال رسالة قوية عبر حسابها الرسمي على مواقع التواصل الإجتماعي فيسبوك، لتضمن الرسالة رد هجومي بعد نشر رضوي الشربيني تغريدة لها عبر تويتر.

 

ياسمين عز ورضوي الشربيني

قالت ياسمين عز: "كرامة ايه يا أم كرامة أنتي شطبتي محتوى وبقيتي مملة ومحتاجة تتعالجي علشان عندك تشوهات نفسية ده أنا مش بس ادوس على الفساتين الماركات، ده أنا ادوس على اى حد علشان خاطر الفرعون الصغير الكبير، بعمل كدة في الحياة العادية وبقولها في العلن".

 

واختتمت كلامها بتهديد قائلة: "جربي تحطي اسمي تاني في تلميحات، وتلقيحات علشان هنتفرج كلنا وقتها، انا هدوس على ايه تاني غير الماركات، واهو بالمرة نحكي الحكايات، ونسلي الناس في الأجازات".

 

ياسمين عز ورضوي الشربيني

كانت قد أعادت رضوى الشربيني نشر منشور على تويتر أدعي أنها صرحت قائلة: "البيت بفلوس الراجل وتيجي مراته تقوله اقلع الجزمة علشان السجادة، ده أنا أحط فساتيني الماركات تحت رجله يمشي عليها" ، لتنفي رضوى قولها لهذا التصريح وقالت: "وانا هقول كدة ليه، انا ست عندها كرامة، كلام العبيد ده مش بتاعي".