الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
حازم عادل
فن وثقافة

إنتهاء أسرة مسلسل الكبير أوي 7 من التصوير

الأحد 09/أبريل/2023 - 04:27 م
مسلسل الكبير أوي
مسلسل الكبير أوي

انتهت أسرة مسلسل الكبير أوي من تصوير الجزء السابع، والذي يعرض حاليًا ضمن مسلسلات رمضان 2023 عبر قناة on بطولة الفنان أحمد مكي.

 

وقال الفنان عبدالرحمن حسن الشهير: "فركش الكبير اوي 7، شكرًا أستاذ أحمد الجندي أن حضرك خلتني جزء من عمل عظيم، بجد أسعد الحاجات اللي حصلت في حياتي".

 

تابع : “فركش الكبير أوي ٧، شكرا أستاذ أحمد الجندي أن حضرتك خليتني جزء من عمل عظيم زي ده بجد من أسعد الحاجات اللي حصلت ف حياتي وشكرا لحضرتك إنسانيا قبل فنيا، شكرا أستاذ خيري على كل حاجة بتعملها معايا وجدعنتك اللي متتوصفش”

 

وأضاف:" وبجد من أجمل وأعظم الحاجات اللي حصلت لي ف حياتي اني اتعرفت واشتغلت مع أستاذ بجد وانسان حقيقي زي مكي بكل الجمال والتواضع والمساعدة اللي كلنا بنشوفها منه".

 

واختتم : “شكرا لكل زمايلي الممثلين على الروح الحلوة وحبكم، بجد شكرا جدا من كل قلبي لكل حد كان ف العمل ده كنت بشوف دائما حب وجمال من كل الناس”.

 

أبطال مسلسل الكبير أوي 

 

مسلسل الكبير أوي، بطولة الفنان أحمد مكي، بيومي فؤاد، هشام إسماعيل، ليلي عز العرب، محمد سلام، رحمة أحمد فرج، حاتم صلاح، حسين أبو حجاج، مصطفي غريب، سما إبراهيم، كمال أبو رية، ومن تأليف مصطفي صقر ومحمد عز الدين، ومن إخراج أحمد الجندي.