الجمعة 03 مايو 2024 الموافق 24 شوال 1445
رئيس التحرير
حازم عادل
فن وثقافة

تامر حسني يفتح النار على أحمد آدم: "التريند جنن عقول بعض الناس"

الأحد 26/فبراير/2023 - 10:56 ص
 تامر حسني
تامر حسني

علق النجم تامر حسني على رأي الفنان أحمد آدم به، في أحد حلقات برنامجه "بني آدم شو" أكد أن أحمد آدم يقدم نموذج للتريند الذي جنن عقول بعض الناس في العصر الحالي.

 

تامر حسني يسفتح النار على أحمد آدم: "التريند جنن عقول بعض الناس"

 

وكتب تامر حسني عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الإجتماعي “الفيسبوك” علق فيه على كلام أحمد أدم : "أستاذ احمد آدم فعلًا بيدي درس حقيقي بيشرح فيه سمات العصر الحالي اللي كلمة تريند فيه جننت عقول بعض الناس وخليتهم يبيعوا مبادئهم وصداقتهم وامانتهم لمجرد أن الناس تعرفهم أو تتكلم عليهم ولو ليوم واحد ونسيوا انه لا يصح إلا الصحيح عشان ده عدل ربنا".

 

وتابع: "وأي افاقين مع الوقت هتلاقيهم بيختفوا والمحترم الحقيقي هو اللي بيستمر اصل لما نهتم ونرد على كل كداب امال اللي بيحبونا نعمل معاهم ايه !!!!؟".

 

وأضاف تامر حسني: "تابعوا قلوب الناس والمواقع اللي هتاخد كلام احمد آدم السلبي وينشروه وعلموا عليهم عشان تعرفوا حقيقتهم والحقيقة أن فعلًا الكلام السلبي هو اللي انتشر، شكرًا استاذ احمد آدم لكلامك واشادتك الحقيقيه في حقي هي شهادة عظيمة من فنان محترم وكبير بفنه واخلاقه".

 

وتحدث أحمد آدم في الفيديو عن فكرة التريند وانتشار الكلام السلبي دائما، وأعطى مثالا حديثه عن تامر حسني في البداية قال عنه إنه نجم موهوب وحقق نجاحات كبيرة سواء في الغناء والتمثيل وكل مجال اقتحمه، ثم بعدها تحدث عنه بشكل سلبي وهاجمه وقال إن كل ما يقدمه إسفاف، وراهن أن الكلام السلبي وهجومه عليه هو الذي سينتشر.