الثلاثاء 07 مايو 2024 الموافق 28 شوال 1445
رئيس التحرير
حازم عادل
فن وثقافة

"دايما سباق بالواجب والذوق".. أيمن بهجت قمر يوجه رسالة لـ نصر محروس

الأحد 06/نوفمبر/2022 - 04:56 م
أيمن بهجت قمر
أيمن بهجت قمر

وجه الشاعر أيمن بهجت قمر، رسالة إلى المنتج نصر محروس، بعدما حاول بعض الأشخاص أن يدبرون خططهم ليخسر كل منهما الآخر .

 

أيمن بهجت قمر يوجه رسالة لـ نصر محروس 

 

وكتب أيمن بهجت قمر عبرحسابه بموقع التواصل الاجتماعي “الفيس بوك”: قائلا" نصر محروس أخويا الكبير وصانع النجاح هو وعيلة محروس اخواتي طول عمرك محترم علاقتنا اكبر بكتير من ان اي بساريا صغيره تعكرها" .

 

وأضاف: “وطول عمرك محترم يا نصر وكبير وبتحب الخير لزمايلك وانت دايما سباق بالواجب والذوق انت وأمير وأميره وهاني والله يا جماعه الكبار كبار بأفعالهم وقليلي الحيله والصغيرين صغيرين بأفعالهم برضه”.

 

وكان أيمن بهجت قمر وجه هجومًا شديدًا لأحد الأشخاص الذي قام بانتقاد أغنية قلب أسود وكتب أيمن عبر حسابه بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك: في بعض الصغيرين في الحقل الموسيقي ما اتعلموش يعني إيه زمالة ما اتعلموش يعني إيه احترام والمفاجأة إنهم أقزام في المهنة، حقيقي بشفق عليهم من الغيرة لأنهم فعلا تحت وتحت أوي والناجح الشاطرهو اللي بيفضل باصص عليهم من فوق ربنا يهديهم.

 

واستكمل: بص يا حبيبي حضرتك لما شغل زمايلك ينزل من الأدب إن لو فيه حاجة ماعجبتكش تسكت لإنك هارينا أعمال رخيصة وساكتين، أنت تنصح نفسك تنفع نفسك تخليك في نفسك، يعني أنت بتنصحنا عشان نبقى في مكانتك مثلا أنت بعيد أوي وبعيد عشان باصص على غيرك وبتلهث وراه عشان كده أنت ضئيل، ربنا يعينكم على نفسيتكم أنا سعيد لإني مش زيكم وعمري ما كنت زيكم.