الجمعة 03 مايو 2024 الموافق 24 شوال 1445
رئيس التحرير
حازم عادل
فن وثقافة

"سيبوني في حالي".. عمر كمال يكشف حقيقة زواجه من ندى الكامل

الأحد 16/أكتوبر/2022 - 05:13 م
عمر كمال
عمر كمال

حرص مطرب المهرجانات عمر كمال، على الرد على أنباء زواجه من ندى الكامل طليقة الفنان أحمد الفيشاوي التي إنتشرت خلال الساعات الماضية وذلك في سرية تامة، واقتصار الحفل على الأهل والأصدقاء.

 

"سيبوني في حالي"عمر كمال بعد شائعة زواجه من ندى الكامل 

 

ونشر "كمال" عبر صفحته على موقع التواصل الإجتماعي فيسبوك، قائلا:" أمبارح شوفت صديقى الدكتورأسامة قابيل بعد شغله ونورنى وكان قعدة جميلة .. واخدنا صور عادية بعد القعدة وكان لابس اللبس الازهرى الجميل لانه بعد شغله.

 

وتابع عمر كمال:"الناس ف لحظة ربطت ده انو كتبت كتابى وبحاجات شخصية ف حياتى .. مع انى كنت لابس شورت وكاب وقاعد ف قعدة خاصة جدا مع ناس بحبها .. ليه يا جماعة فيه ناس عندها إصرار تخلينى اطلع كلام مش عاوز اقوله وتفتش ورايا ".

 

وأضاف عمر كمال:" وليه الناس متراعيش ان كل واحد ليه اهل واسرة بيعملهم مشاكل معاهم بكل كلمة غلط بتنزل .. انا حتى يوم ما أتجوز مش هدخل حياتى الشخصية ف السوشيال ميديا اطلاقا .. ياريت يا جماعة تسيبونى ف حالة وتراعوا ربنا ف سيرة الناس وفيه حاجات ف مصر أهم ١٠٠ مرة منى ومن أخبارى الشخصية".

 

نفت الفنانة ندى الكامل زواجها من مطرب المهرجانات عمر كمال، وأشارت عن وجود علاقه بينهم ولكن الزواج ليس في الوقت الحالي، وفي الوقت المناسب تعلن عن ذلك.

 

وقالت ندى الكامل في تصريحات لـ مصر تايمز " لا لم يحدث زواج خالص..ولو هيحصل لم يكن في الوقت الحالي وعن موعد حفل الزفاف لسه بدري على حاجة زي كده، وإعترفت ندى الكامل عن وجود علاقة نع عمر كمال وولكن الإحتفال بالفرح ليس الأن.