الجمعة 29 مارس 2024 الموافق 19 رمضان 1445
رئيس التحرير
حازم عادل
سوشيال

محمود سعد للمتنمرين على وزن شيرين عبد الوهاب: اعتبرها جارتك وبتمر بمحنة

السبت 27/أغسطس/2022 - 07:00 ص
محمود سعد
محمود سعد

وجه الإعلامي محمود سعد رسالة لكل المتنمرين على وزن شيرين عبد الوهاب الزائد في الفترة الأخيرة ، وذلك فى تصريحات له عبر مواقعه على السوشيال ميديا.

 

وقال محمود سعد: "من يتنمر على شيرين يبقى شخص متوحش، مش لأنها شيرين المغنية لأ لأنها مواطنة مصرية إحنا بنحبها، والعرب اللي بيحبوا الغنا كلهم بيحبوها وهي سيدة بتمر بمحنة، أعتبرها مبتغنيش بقي خالص ولا هي معروفة اعتبرها جارتك بتمر بمحنة هتعمل معاها ايه؟ لازم نقف جنب بعض".

 

تابع: ضيف على ذلك إن الست دي بتغني غنا بنطرب بيه ونستمتع وصوتها جميل جد، أنا رأيي إن شيرين لسه مغنتش لسه هتغني حلو كتير أوي أوي.. شيرين دي من الحاجات الحلوة في مجتمعنا العربي اللي بتقدم لنا حاجات تسعدنا.. فتيجي أنت تتنمر عليها عشان جسمها تخن شوية أو عشان مرت بظروف مش عارف ايه.. طب ما كلنا بنمر بالحاجات دي.
 

وكانت الفنانة شيرين عبد الوهاب قد وجهت  التهنئة للشاعر الغنائي، أيمن بهجت قمر بمناسبة حصوله على الماجستير، مؤكدة على أنها قررت اتخاذ خطوة مماثلة بإكمال تعليمها

 

وأضافت شيرين عبدالوهاب خلال مداخلة هاتفية لبرنامج"معكم منى الشاذلي، والمذاع عبر قناة cbc، زمان كنا بنكره الصحيان بدري، ونفتقد في حياتنا الفنية الروتين، حتى لايصاب الفنان بالاكتئاب ويشعر أنه ملك نفسه.

وأكدت على أنها فوجئت بالخطوة التي اتخذها أيمن بهجت قمر من خلال العودة للتعليم ورسالة الماجستير، وأنها علمت أن الناس في الخارج يحصلون على درجات علمية وهم كبار في السن.